jueves, 30 de octubre de 2008

Eu !

Hola! chamome Paula! Bueno hoxe tocame falar de min....eu vivo na Illa de Arousa.
O instituto o que vou é o IES Illa, este ano tocoume nunha clase que mola moito e a verda que nos levamos todos moi ben. xDD

A min gústame moito o baloncesto e xogo no equipo "Dorna" da Illa de Arousa no que tamen estan as miñas amigas...este ano somos cadetes e vamos a perder máis do que vamos a gañar (por variar).
Tamen estou no grupo de baile tradicional da Illa e mola moito, eu bailo e toco a pandeireta, pasamolo moi ben todos xuntos e vamos a moitos sitios bailar, por exemplo fomos a Sevilla, Irún, Bagá, etc.... xD

Tamen me gusta moito ir de compras e estar coas miñas amigas. Eu e as miñas amigas case sempre estamos na de Vaiolet que é unha tenda de chucherias e pasamolo moi ben con ela;)

No hay comentarios: